طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده منصور اژدری 1394/04/19 دسته بندی : نرم افزار های آندروید 2

 در موبایلها هم مثل کامپیوتر، امکان پاک شدن ناخواستهی عکسها و فیلمها وجود دارد. اگر برای شما هم این اتفاق رخ داده است که حتماً هم اتفاق خواهد افتاد، یک نرمافزار حرفهای برای بازیابی اطلاعات پاک شده موبایل را خریداری، نصب و فایلهای حذف شده در موبایل خود را بازیابی نمائید!.
این نرم افزار ضروری، قادر است هر نوع اطلاعات و فایلی که از موبایل اندرویدی شما پاک شده است را بازیابی نماید (مثل عکس، فیلم، فایلهای متنی، آهنگ و ...).
این نرم افزار ضروری، بر روی کامپیوتر نصب میشود و سپس میتواند مثل یک PC Suite، موبایل شما را شناسایی کرده و به آن متصل شود و کار بازیابی اطلاعات را انجام دهد.

 قابلیتهای این نرم افزار :
- بازیابی اطلاعات موبایل و تبلتهای اندرویدی
- امکان بازیابی عکس و فیلمهای گرفته شده با موبایل
- امکان بازیابی فایلهای منتقل شده از کامپیوتر به موبایل
- نرمافزار قابل نصب در ویندوز
- امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل
- دارای 3 مرحله ساده:
  اسکن، انتخاب فایلهای موردنظر برای بازیابی و بازیابی آنها
- پشتیبانی از تمام موبایلهای اندرویدی

حجم نرم افزار: 13.6MB


توضیحات بیشتر و یادآوری:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی عکسبرداری توسط گوشیهای موبایل، امروزه بیشتر افراد از موبایل خود برای گرفتن عکس یا ضبط فیلم استفاده میکنند. یعنی ترجیح میدهند به جای خرید یک دوربین دیجیتال، موبایلی خریداری کنند که کیفیت عکسبرداری خوبی داشته باشد.

هرچند بازیابی اطلاعات پاک شده موبایل توسط این نرم افزار بسیار ساده است، اما توجه داشته باشید که همهی اطلاعات پاک شده به صورت قطعی قابل بازیابی نیستند. از نظر تئوری، فایلها تا وقتی قابل بازیابی هستند که محل فیزیکی ذخیرهسازی آنها در حافظه توسط فایل جدیدی جایگزین نشده باشد. به همین دلیل همیشه توصیه میشود که در صورت پاک شدن ناخواسته فایلها، بلافاصله برای بازیابی آن اقدام کنید (قبل از وارد شدن هرگونه اطلاعات جدید به حافظه).


تعداد بازدید : 2488
خرید و دانلود | 2,400 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9