طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مجموعه زنگ گوشی همراه منصور اژدری 1394/04/22 دسته بندی : عمومی 3

 آیا تا به حال رینگتون موسیقی ایرانی قدیم و جدید را تجربه کردهاید.
اکنون ما یک بسته رینگتون موبایل به تعداد 93 قطعه کوتاه از موسیقی قدیم و جدید ایرانی و بندرت خارجی، برای شما هموطنان عزیز آماده کردهایم و به قیمت بسیار مناسب ارائه میدهیم!.
اینجانب به جرأت عرض میکنم که شما هم وقتی این صداها را بشنوید متوجه خواهید شد که در واقع ارزش آنها بالاتر ار ارزش ریالی آن است!.
این مجموعه موسیقی کوتاه را خودم از طریق نرمافزارهای بروز، تکهبرداری کرده ام و در تنظیم آنها که ابتدا و پایان هر قطعه، هماهنگی کامل برقرار باشد تلاش نموده ام و پس از مدتها، تلاش این حقیر به ثمر رسید و مجموعهای بزرگ تهیه و تنظیم کردم و به زودی بستههای دیگر در این فروشگاه قرار داده خواهد شد.
حتماً دریافت نمائید و شکوه و عظمت قطعه موسیقی را تجربه کنید!

فرمت : MP3
حجم : 25.6مگابایت
تعداد : 93 قطعه


توضیحات بیشتر :
تعدادی از این صداها آنقدر جالب هستند که هر چه بیشتر بشنوید بیشتر به آنها علاقه مند خواهید شد. یکی از این آهنگها در زمینهی شاد و باهیجان خوش و بهنجار، به نام غریبه5، اعجوبه و یک شاهکار است البته آهنگساز من نیستم اما این قطعات کوتاه با تکرار سریع، در ذهن و دل، تحول بسیار کوچک اما ماندگار ایجاد میکنند و این یک ویژگی منحصر به فرد است. دیگه حرفی بهتر از اینا ندارم بگم فقط باید بتونید بشنوید.

سه قطعه موسیقی محلی ایل قشقائی هم در این بسته قرار داده شده است و شاید شما هم میدانید، موسیقی قشقائی به دلیل ویژگیهای خاص خود که در اصل مخصوص افراد ایل میباشد آهنگهای بسیار زیبا و باشکوه دارد که موارد بسیاری از این آهنگها، همزمان، شادی و غم را یکجا در خود دارند و شما هم میتوانید شنیدن این موسیقی را با دل و جان تجربه کنید.

یادآوری:
رینگتون در واقع قطعه موسیقی کوتاه است که به محض رسیدن به پایان، دوباره تکرار میشود و این تکرار است که با ایجاد هیجان و تحریک، جهت اقدام به پاسخ سریعتر را ایجاد میکند و همیشه بهتر است که ار صداهای ناهنجار موبایل پرهیز نمائیم زیرا به شدت به سیستم عصبی آسیب وارد مینمایند. ما تلاش کردیم و صداهای بهنجار که هیجان خوش ایجاد میکنند، تهیه کردیم و تقدیم به هموطنانم!.
این قطعه موسیقیها در انواع و اقسام صداها برای سلیقههای متفاوت و مناسبتهای خاص تهیه شده است. شما هم میتوانید این مجموعه را در موبایل خود قرار دهید و استفاده کنید و به افرادی که اونارو دوست دارید ارسال نمائید و در حقیقت هدیه دهید.

لطفاً در هنگام استفاده موسیقی باهیجان، قبلاً صدای گوشی را روی صدای کمتر تنظیم کنید زیرا اوج هیجان برای تعدادی از اطرافیان ما در هر جایی که هستیم، مضر است!.


تعداد بازدید : 2867
خرید و دانلود | 1,800 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9