طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مجموعه محافظ صفحه گوشی همراه منصور اژدری 1394/04/26 دسته بندی : موضوعات متفرقه موبایل 1

√ مجموعهای بینظیر از عکسهای تکسایز (320×240) مخصوص صفحات تمامی انواع گوشی همراه را گردآوری و تهیه کردیم تا ارائه دهیم به خدمت شما هموطن گرامی که علاقهمند زیباسازی صفحه گوشی همراه خود هستید!.

در این مجموعه، عکسها در زمینهی مذهبی، تذهیب، مینیاتور، گلها، چهرهها، کارتونی، نقاشی، موتور، ماشین، حیوانات، پرندگان، طبیعت و نمونههای جذاب دیگر هستند که شما هم میتوانید این مجموعه را در سیستم رایانه و گوشی همراه خود داشته باشید.

 ویژگیها و کاربردها:
          کمحجم و تعداد فراوان
           در قالب زمینههای گوناگون
           استفاده در گوشی همراه
           قابلیت تکه برداری جهت استفاده در فتوشاپ
           ...

تعداد: 444 

فرمت: jpg و png 

حجم کل: 12.6MB

توضیحات بیشتر:
٭ این مجموعه عکسها، برای تمامی سلیقهها تهیه شده و هر عکس موضوع خاصی را در خود مطرح دارد و ویژگی عکس همین است و این ویژگی از طبیعت و زندگی دریافت شده و ما هم جزء زندگی هستیم پس، همیشه از قابلیتهای برتر عکسهای منطقی بهره ببریم!.
٭ بسیاری از عکسهایی که من و شما در رایانهی خود داریم معمولاً عکسهایی بزرگ هستند که بزرگی آنها در فتوشاپ و نقاشی رایانه معلوم هستند و ویندوز ما، عکسهای بزرگ را جهت دیدن ما کوچک میکند و در حد صفحه رایانه و حتی کوچکتر از صفحه نشان میدهد، پس بزرگ بودن بسیاری از عکسها کاربردی ندارند و فقط جهت چاپ بزرگ کاربرد دارند که معمولاً برایمان پیش نمیآید که عکس چاپ کنیم. لذا عکسهای این مجموعه با حجم بسیار اندک و تعداد فراوان میباشند و هر کدام جداگانه موضوع و مطلب را میرسانند!.


√ امیدواریم همیشه بتونیم برنامههایی در خور شأن شما تهیه و در ebook.wada.ir مطرح و ارائه دهیم و شادی دو جانبه به وجود آید!.

همیشه، جدیدترینهای دانلودشاپ ما را ببینید زیرا حتماً از آنچه شما نیاز دارید در ebook.wada.ir خواهید یافت و میتوانید با هزینهای بسیار اندک خرید و دانلود کنید!.


تعداد بازدید : 2678
خرید و دانلود | 2,600 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9