طراحی لوگو


» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
آسان رجیستری منصور اژدری 1394/12/20 دسته بندی : خلاقیت 1

آموزش نصب و رجیستر نرم افزارها با توجه به نوع فایل رجیستری.
روش های منحصر به فرد و اختصاصی که هر کدام از ما به این روشها حهت اجرای صحیح رجیستر کردن نرم افزارها، نیازمند هستیم.

در وب، نرم افزارهای گوناگون قرار داده شده اما به راحتی نصب انحام نمیشوند مگر این که از طریق شناسههایی که تعبیه شده، نرمافزار کامل نصب شود. کامل نصب شدن نرمافزار یعنی به طور کامل و دقیق، تمام امکانات برنامه بدون نقص کار کند... در صورتی که برنامههای موردنظر ما و شما، ناقص نصب شود و با رمزهای انحصاری (Seril ، Keygen ، ...) راهاندازی نشود، برایمان کاربردی نخواهد بود... و حتماً این موارد را تجربه کردهاید یا تجربه خواهید کرد.
 
در این برنامه با روشهای منحصر به فرد، نصب و رجیستر نرمافزارها، آموزش داده شده است که شما هم میتوانید از هر یک از روشهای زیر برای رجیستر برنامهی موردنظر استفاده کنید و از برنامهها و نرمافزارهای موردنظر خود به طور کامل استفاده کنید:
تشریح هفت مورد، به ترتیب:
- رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل   Crack  
- رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل  Serial.txt  
- رجیستر نرم افزار با استفاده از  Patch.exe 
- رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل  MPT.exe  
- رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل  i.reg  
- رجیستر نرم افزار با استفاده از فایل  Keygen.exe  
- اجرای فایل های ایمیج
 
فرمت کتاب: PDF

سازندگان نرم افزارها به دلیل این که نرم افزارهای ساخته شده توسط آنها به صورت رایگان کمتر نصب شوند تا بتوانند بیشتر بفروشند و به حق زحمات خود برسند که گاهاً با مشقات فراوان و تلاش خستگیناپذیر و ... توانسته اند نرمافزار مفید و کاربردی تولید و منتشر کنند.
حق هم همین است که در واقع به مزد زحمات خود برسند اما در این میان، راه و روشهایی هم قرار دادهاند تا مثلاً سایتهای تبلیغاتی بتوانند برنامه را در سایت خود قرار دهند تا مردم دنیا با نرم افزار آنها آشنا شوند و خرید از آنها انجام شود.

اکنون شما هم می توانید از روشهای میانبر نصب و رجیستر صحیح استفاده کنید که سازندگان به ندرت ارائه میدهند... و ما هم پس از مدت ها به این روش ها دست یافته ایم و در اختیار شما قرار داده ایم. دانلود و استفاده کنید.
همیشه موفق باشید !.


تعداد بازدید : 262
خرید و دانلود | 450 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط

9